Retouren

Is uw bestelling niet naar wens? Het is mogelijk om een deel/ de volledige bestelling te retourneren of artikelen te ruilen. Hierbij is het volgende van toepassing.
Voor het annuleren van een bestelling kunt u gebruik maken van het annuleringsrecht.
Bij annulering van uw bestelling mag u binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling contact met ons opnemen, per telefoon, email of retourformulier. Vanaf het moment van annulering heeft u nogmaals 14 dagen om het artikel daadwerkelijk retour te zenden.
Wij zullen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat het product door ons retour is ontvangen, de product kosten aan u vergoeden. Uw geld wordt altijd terugbetaald in hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft.
Stuurt u een deel van de bestelling retour dan worden eventueel betaalde verzendkosten niet door ons vergoed. Mocht uw bestelling na retournering onder de € 39,- uitkomen, dan zullen wij alsnog verzendkosten in rekening brengen, als u deze eerder niet heeft betaald. Deze kosten worden ingehouden bij de terugstorting. Stuurt u de gehele bestelling retour dan zullen wij de door u betaalde verzendkosten vergoeden. De retourkosten komen in alle gevallen voor uw rekening.

Wilt u een artikel ruilen? Wij zullen de ruiling voor u in orde maken aan de hand van de informatie die wij van u hebben ontvangen. Wij zullen u het nieuwe product toesturen nadat de retourgoederen zijn ontvangen en het eventuele verschil in kosten door u is betaald.

Zo stuurt u iets retour:
Vul het retourformulier in en vermeld hierop het ordernummer en eventueel de reden van retourzending. U bent niet verplicht de reden van retournering te vermelding. Wel waarderen wij het als u de reden met ons deelt zodat wij deze punten eventueel kunnen verbeteren.
Zend de producten en het ingevulde retourformulier aan ons retour. Vermeld bij de verzending duidelijk ons retouradres.
Bewaar het verzendbewijs goed, want hiermee kunt u het pakket volgen.


Retouradres:
Dotterbloem 15
3652NR Wilnis
Nederland

Producten passen en openen

Leggings, maillots en shortboekjes mogen thuis voorzichtig worden gepast. Denk hierbij aan de hygiëne.
Producten die zichtbaar zijn gedragen, gewassen, of onder de haren (huisdieren) worden retour gezonden kunnen wij helaas niet terugnemen.
Ook producten waarbij de verpakking niet meer in de originele staat is nemen wij niet retour. Houdt u hier rekening mee bij het uitpakken van de bestelling. Scheur doosjes, zakjes, labels en kaartjes niet kapot.
Panty’s die uit de verpakking zijn geweest nemen wij niet retour. Door het delicate materiaal. Ook sokken die zijn gepast of waarvan het label is verwijderd nemen wij niet retour.

Wilt u advies over een product? (Maten, kleuren, materialen) Neem contact met ons op voor u uw bestelling plaatst, wij adviseren u graag. Of kom langs een van onze markten zodat wij u een voorbeeld product kunnen tonen en uitgebreid persoonlijk advies kunnen geven.

Wij versturen uw bestelling met grote zorgvuldigheid. Mocht u toch een verkeerd artikel hebben ontvangen, is het artikel (incl. verpakking) kapot of is er sprake van een productiefout? Neem dan contact met ons op via de email. Wij zullen vervolgafspraken met u maken. Het kan zijn dat wij u vragen het artikel retour te sturen of foto’s te sturen van het artikel. Zodat wij kunnen dit kunnen overleggen met onze leverancier. Uiteraard hoeft u geen extra kosten te maken en krijgt u van ons een nieuw product.

Klachten

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u tevreden bent over de producten en service die Sokkenexpress.nl en Jossocks.nl levert. Mocht u toch niet tevreden zijn en een klacht hebben? Dan horen wij die graag persoonlijk van u via de email. Wij zullen zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, contact met u opnemen om samen tot een oplossing te komen. Mocht u er met ons niet uitkomen dan kunt u tevens uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform, te vinden via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.